Veelgestelde vragen - Service

Van een aantal veelgestelde service vragen treft u hieronder de antwoorden aan.

Treft u het antwoord op uw vraag niet aan? Neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn bereikbaar via telefoon, chat en email.

Overzicht van alle veelgestelde vragen Stel uw vraag

  • Hoeveel tijd zit er tussen afspraak en montage?

    Dat is afhankelijk van het seizoen. Trekhaakcentrum zorgt voor grote voorraden aan trekhaken en kabelsets. In het hoogseizoen proberen wij u zo snel mogelijk te helpen. In het naseizoen streven wij naar een minimum termijn van 48 uur. Neem bij voorkeur altijd eerst contact op met Trekhaakcentrum.

  • Hoe lang ben ik mijn auto kwijt voor montage?

    Doorgaans levert u de auto in de ochtend in. In de middag of richting het einde van de werkdag ontvangt u bericht dat u de auto kunt ophalen. Gedurende deze dag is er de mogelijkheid om gebruik te maken van onze gratis leenauto (u betaalt alleen de kilometers). Die moet u wel vooraf reserveren.

  • Hoe en waar kan ik een afspraak maken?

    Vraag via de trekhaakconfigurator een offerte aan en u kunt een voorkeursdatum aangeven, Een andere mogelijkheid is om telefonisch op telefoonnummer 085-2020660 of via de chat contact op te nemen met onze klantenservice.

  • Hoe en wanneer moet ik betalen bij Trekhaakcentrum?

    Bij Trekhaakcentrum.nl is het niet nodig om vooraf te betalen! Betaling gebeurt bij het afhalen van de auto. Dat kan per pin of contant (credit card meestal niet mogelijk).

  • Is er vervangend vervoer?

    Wij hebben op elke vestiging leenauto's die in overleg gereserveerd kunnen worden. Deze service is gratis, u dient enkel de benzine te betalen van de door u gereden kilometers. 

  • Ik ben de sleutel van mijn afneembare trekhaak kwijt. Wat moet ik doen?

    Geen paniek als u de sleutel kwijt bent van de afneembare trekhaak. U kunt contact opnemen met Trekhaakcentrum. Via de code die gestanst staat op het cilinderslot, kunnen wij nieuwe sleutels voor u bestellen. Onderstaande afbeelding laat zien waar u de code kunt vinden.

    Sleutel kwijt

     

  • Wat moet ik doen als mijn losse trekhaak kwijt is?

    Mocht u uw losse trekhaak zijn kwijtgeraakt kunt u contact opnemen met Trekhaakcentrum. Om de juiste trekhaak te bestellen hebben wij een foto nodig van het typeplaatje. Deze kunt u vinden op de stekkerdoos of op de trekhaakbalk. Hieronder een voorbeeld van een typeplaatje. U kunt de foto naar ons mailen en wij zullen kijken of wij een vervangende trekhaak kunnen vinden.

    losse trekhaak

     

  • Wat is het caravanpakket?

    Als u uw caravan tijdens uw reis van stroom wilt voorzien, bijvoorbeeld voor de binnenverlichting, koelkast of kraan, dan is een caravanpakket bij je trekhaak onmisbaar. Dan bouwen we tegelijk met de bedrading van uw trekhaak een uitbreiding in voor constante stroom en schakelvoeding. Ook wordt voorkomen dat de accu leegloopt wanneer de auto met aangesloten caravan langere tijd stil staat.

    Dit caravanpakket kan u bij ons als extra optie aankruisen in de offerte-aanvraag. U kunt het ook later laten inbouwen, maar dan kost het u meer.

  • Staat uw vraag hier niet bij?

    Voor al uw overige vragen kunt u direct contact opnemen met onze klantenservice of gewoon rechtstreeks met een van onze lokale vestigingen. U kunt natuurlijk ook gebruik maken van de chatfunctie of via dit formulier uw vraag stellen.